har man tråkigt så...

Frågor och svar

1. Hur gammal är du om fem år? 26
2. Vem var den sista du träffade? mamma och benny
3. Hur lång är du? 1.75
4. Vilken var den senaste film du sett?  beck - the money man
5. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Jodå, det är bara bra" - Daniel
6. Vem ringde du senast? Benny
7. Vad är helgens planer? Novas dop på lördag.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på vad det gäller 
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda,
10. När såg du din mamma senast? ser henne just nu
11. Vilken ögonfärg har du? blåa
12. När vaknade du idag? halv elva
13. Har du någon gång hittat en katt? har jag väl
14. Vilken är din favoritplats? hemma
15. Vilken plats föredrar du minst? en koja ute i skogen.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?i umeå med en kille och jobb
17. Vad skrämde dig som barn? hm, ingen aning
18. Vem fick dig att skratta senast? morsan
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja. vad är det?
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär
21. Hur många kuddar har du i sängen? två
22. Hur många landskap har du bott i? Ett
23. Har du spytt på nån nångång? tror inte de.
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor
25. Är du social? Ja, när jag vill 
26. Vilken glass är din favorit? Choklad.
27: Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa!
28. Tycker du om kinamat? ja, det gör jag
29. Sover du med eller utan kläder på dig? Kläder.
30. Tycker du om kaffe? nej
31. Vad dricker du till frukost? helst juice 
32. Sover du på nån särskild sida? nej, tar upp hela sängen
33. Kan du spela poker? inte så bra.
34. Tycker du om att mysa? Ja självklart!
35. Är du en beroende människa? Ja typ, 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja, två stycken andra...
37. Vill du ha barn? ja, det vill jag, men inte just nu!
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? ja, senst i fredags natt
40. Föredrar du havet eller en pool? pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
42. Äger du dyra smycken?ja, det tror jag
43. Har du någonsin mött en älg i skogen? jag vet inte, tror inte de...
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? sockerkaka
45. Vem är den roligaste människan du känner? ojoj, vet inte
46. Välj ett ärr på din kropp? knäna
47. Vad har du för ringsignal? vet inte vad den heter
48. Har du kvar något klädesplagg från när du va liten? Dopklänningen,
49. Flirtar du mycket? ibland
50. Vart togs din profilbild? minns inte
51. Kan du byta olja på bilen? haha nää, om jag får hjälp
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej,
53. Vilken var den senaste bok du läste? pojken som inte fanns
54. Läser du dagstidningen? ibland,
55. Prenumenerar du på någon veckotidning?nej, men jag har gjort
56. Dansar du i bilen? Kan man göra det?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lugna favoriter
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? hm, vet inte
59. När var du i kyrkan senast? farmors begravning
60. Är du nöjd med din kropp? Näe.
61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Jag vill gifta mig, men inte nu.
62. Tror du ärligt att du kommer hitta din livs kärlek? Ja. såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0