31 augusti

Blev ingen hemma ikväll ikväll Stannade hos mamma på middag och lite vin och kom nyss hem. Ska snart gå och sova så jag tar mig upp imorgon! =)

Sitter och ser på ellen show, och idag har hon Will smith och Justin bieber som gäster.Ska snart göra mig i ordning för att fara och handla på coop och bolaget med mor och benny tills imorgon. Är fortfarande inte frisk än, det är värre i halsen idag! Men jag får köpa halstabletter och äta!

Ikväll blir det att bara vara hemma och kurera mig och hoppas på att jag blir frisk snart!

30 augusti

Ligger hemma och är sjuk! Ont i halsen och hosta och täppt i näsan! Känner mig inte alls kry! Hoppas bara inte jag får feber! Jag var på lunch hos mamma tidigare idag, men gick hem och la mig och såg på en film och det är det ända jag har gjort idag! Blir nog en till innan kvällen är slut!

29 augusti

Idag blir det att spendera dagen hos mamma. Ska torka hennes fönster och hon bjuder på middag, och lite vin!

28 augusti

Idag är det en tvätt och städdag! Var nyss ut med en tvätt i maskinen och mer kommer det att bli!

27 augusti

Idag är det ingen rolig dag ute. Regn och blåst! Varit så sen igår kväll och skulle tydligen fortsätta in till kvällen! Så idag blir det att hålla sig inne.

26 augusti

Idag blir det en slappar-dag! Ska ta fram colan och lägga mig och se på serier hela dagen! :D

25 augusti, igen

Blev ingen slappar dag idag Följde med mamma och Benny ut och fiska i täfteå. Fick tre fiskar, fast små var dom! Sitter just nu hos med en öl i handen och väntar på mat, blir visst fisk! :)

25 augusti

Idag blir det en lugn dag, känner att det behövs efter denna vecka! Så jag ska ladda ner säsong 5 av Greys Anatomy och bara slappa hela dagen!

24 augusti, igen

Vi var även ute på en båttur runt stockholmsbroarna!

24 augusti

Har varit och handlat på coop idag och sitter nu och går igenom min kamera och bilder från stockholm som jag ska spara ner. Ikväll blir det middag och lite vindrickning hos mor!

Kom hem från stockholm igår morse runt sex, och hade det riktigt trevligt där nere. Ville inte tillbaka hem, men får fara snart igen!

Träffade även Louise Edlind, hon som spelar Malin i saltkråkan! :)

Vi var en sväng ut till globen och tittade och gick i shoppingcentrummet dom har där!

21 augusti

Sitter ensam på hotelrummet för att mamma har farit på dialysen. Hon slipper inte sånt när hon åker iväg. Så hon blir borta ett par timmar, så vad jag sak hitta på vet jag inte. Funderar på att slå på en film.

Igår kom vi fram till stockholm kvart i sex på morgonen. Bussresan gick bara bra, fast det var trånkt och varmt. Buss är inte det bästa åkallternativet! Och eftersom vi inte fick vårat hotellrum fören vid tre på eftermiddagen så gick vi och åt frukost på gamlastan och gick runt där och vi åt lunch på resturang loondon!

När mamma kommer tillbaka där vi lunch så ska vi ut och äta och sedan ska vi fara och åka båt runt stockholms skärgård! :)

19 augusti, igen

Sitter hos mamma och har ätit middag. Om 1½timme ska vi åka ner till busstation. Åker under under natten så vi kommer vara framme kvart i sex imorgon bitti! Hoppas man kan sova, så man inte sitter vaken hela natten.

19 augusti

Har nyss vakna, och pratar med mor i telefon. Idag ska jag diska undan och göra iordning det sista för ikväll åker jag till stockholm ett par dar! Det ska bli skönt att komma härifrån!

17 augusti, igen

Sitter och dricker vin och har umgåts med Pär ikväll, men han for nyss för han var så trött. Vi har suttit och druckigt lite och sett på tv, såg på pang på pensionatet på fyra. Aldrig sett den filmen men alltid velat se den. Den var riktigt bra! Fan vad jag skratta!

17 augusti

Ska snart hoppa in i duschen och sedan ta en liten promenad över till mamma så hon ska få klippa till mitt hår, snygga till det lite, sånt man inte ser just då.

Annars har jag inga planer på hela helgen, blir bara att ta det lugnt för på söndag åker vi till stockholm. packa resten måste jag också göra. Känner mig lite små förkyld, vilket inte är bra just nu!

16 augusti

Idag har jag fullt upp. Håller på att städa, tvätta och packar lite smått.

15 augusti

Varit hos mor typ hela dagen. ätit middag och druckigt vin och hon har även klippt mig!

Såhär såg ut ur först!

Såhär ser jag ut nu! :)

14 augusti

Sitter och väntar på mamma, vi ska åka ut i stugan ett par timmar!

12 augusti

Har nyss kommit hem från stugan. Haft det riktigt skönt där ute, som alltid. Blev inge camping igår, eftersom vi inte hittade våra tält, så vi får ta det en annan helg. Vi var ute och fiskade harr igår, gick inge bra för mig.

Idag ska jag till syster Elle som fyller år på tisdag så hon ska ha födelsedagsfika för familjen idag. Ska även se finalen av Handbollen mellan sverige och frankrike, och hoppas på att vi vinner! :D

10 augusti

Ska gå och duscha för att sedan åka ut i stugan igen över helgen. Och imorgon om bara vädret tillåter så ska vi fara och campa! :)

9 augusti

Sitter och ser på hells kitchen. Två avsnitt ikväll. Roligt att se gamla delatagre från tidigare säsonger som kom tillbaka för att laga mat.

Var på middag hos mamma och Benny tidigare, roligt att träffa Bennys systser och man och barn som är uppe från borlänge, eller vart dom nu bor! ;p

8 augusti, igen

Om en halvtimme är det handboll, sverige mot danmark! Får hoppas det går bättre idag än sist, så vi vinner! ;D

Har nu suttit och tvättat mitt sår och bandigerat om min fot. Vet inte vad jag har gjort, men vaknade upp med det igår morse. Svullen och ont gör det, och det stämar åt då jag går och alldelens röd är jag! (vid fotknölen)

8 augusti

Hemma igen, åkte med pappa hem i morse då han skulle till jobbet. Haft det riktigt trevligt där ute, som alltid! Ska förmodligen ut dit igen på fredag! :)

Idag ska jag mysa och umgås med mina katter som varit ensamma ett par dagar nu, och slåss med varandra.

5 augusti

Nyss kommit hem från stugan. Varit där sen i torsdags vilket har varit riktigt skönt! Vädret har inte varit det bästa, men det har varit helt okej. Satt ute till två inatt hos grannen och hade det trevligt.

Ska tillbaka ut i stugan ikväll, är bara hemma några timmar, så ska passa på att tvätta lite och gå på willys. Även passa på att mysa med linus lite nör han varit själv nu i flera dagar. Och kurre kommer också hem under dagen!

2 augusti

Har nyss kommit hem från stugan. Haft det riktigt trevligt där ute, fast det inte varit så mycket sol så man kunnat sola.

Ska senare idag ut till pappas stuga ett par timmar, för att fira malin som fyller år idag! grattis till henne! Ska även ta mig en promenad till obs lite senare.